Trailer ‘Fifty Shades of Grey’ maakt Britten reeds botergeil

De Britten vieren vandaag National Orgasm Day, voor de marketing bedacht door sexshop Ann Summers.

Uit hun statistieken blijkt dat binnen het uur na de lancering van de trailer voor de film ‘Fifty Shades of Grey’ de site 55% meer aftrek had dan op een ‘normale’ dag.

In het bijzonder de verkoop van SM-accessoires zoals boeien, zweepjes en maskers kende een spectaculaire stijging.

Ook deed Ann Summers een enquête. Waar zij het vaakst de liefde bedrijven, wilden ze weten.

De slaapkamer is voor 42% de vaakstgebruikte stek. Voor een kwart is dat de douche, 15% doet het het vaakst op het werk, 9% het vaakst op openbare plekken, bij 7% is de fitnesszaal favoriet en 2% doet het het liefst in een kerk.

Een kwart van de ondervraagden bekent dat ze al minstens 1x zijn betrapt tijdens het minnespel. Meer dan de helft van de Britten fantaseert over iemand anders tijdens het vrijen en dat is vaker een bekende dan een celebrity.

Van alle Britten hebben de Welsh de meeste sekspartners, zijn het de Londenaren die het het vaakst in de fitnesszaal doen en houden de Schotten het liever eenvoudig door te fantaseren over hun eigen partner.

Meer dan de helft van de Britse vrouwen bekent dat ze weleens een orgasme veinst en 10% van de mannen evenzo.

Lees ook:Opwarmertje voor nieuwe trailer ‘Fifty shades of grey’
Lees ook:Nieuwe smaakmakende trailer voor ‘Fifty Shades Of Grey’
Lees ook:Kleed je baas uit
Lees ook:Kim Basinger speelt kinky ex in deel 2 van ‘Fifty Shades Of Grey’
Lees ook:‘Vijftig tinten grijs’-moe? Trailer speelfilm scoort als een tiet!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>