Slank worden met sexercise in een wip

Gooi weg dat idiote abonnement op die irritant stinkende sportschool, gooi weg al die lightproducten die uw metabolisme alleen maar naar de filistijnen helpen.

Ga bewegen.

Eerst in de natuur en daarna volgens de natuur.

Want caloriën verbranden en spieren trainen lukken heel goed tussen de lakens……………

Alle kerstkwabben en ook die lovehandles kwijt raken door de combinatie van seks en fitness, ook wel sexercise genoemd. Een vrijpartij maakt fit en daardoor krijg je ook weer meer zin hebben in seks. Het werkt dus beide kanten uit.

Een goede sekswork-out verbetert de bloedtoevoer en maakt je hart sterker, verbetert je cholesterol, helpt je gewicht te controleren, stimuleert een goede nachtrust en geeft meer energie.

Kortom: het maakt de kwaliteit van je leven beter. Een ander voordeel is dat vrouwen die veel seks hebben zich aantrekkelijker voelen, omdat ze meer oestrogeen produceren. Dit maakt hun haar glanzender en gladder. Het verbetert bij beide geslachten de conditie van de huid omdat deze gereinigd wordt door het zweten.

Seksuologe Yvonne Kristín Fulbright bedacht daarom enkele tips om van seks een sport te maken:

-  3 tot 5x per week een vrijpartij van een 1/2 uur. Dit lijkt veel, maar eigenlijk neemt dit niet zoveel van je tijd in beslag. Doe het op momenten waarop je anders toch maar bijvoorbeeld op de bamk zou hangen voor de televisie. Het is wel belangrijk, dat je net zoals bij andere sporten de sexercise opbouwt. Tenslotte ga je actief zijn, je verhoogt je hartslag en bloeddruk, daar ben je maar beter in het begin voorzichtig mee. Daarnaast train je je sterkte, uithoudingsvermogen en flexibiliteit.

- Met een vrijpartij van een halfuur verbrand je, afhankelijk van de intensiteit, tussen de 15 tot 350 calorieën. Dat is het equivalent van een halfuur snel wandelen of gewichtheffen. Met langere sessies kun je tot 1650 calorieën kwijtraken. De meest actieve partner, dit is meestal degene die boven ligt of zit, verbruikt het meeste energie.

- Het is wel belangrijk je focus te bewaren, ook al is het makkelijk om afgeleid te raken tijdens seks. Je doel moet wel de work-out zijn. Na enkele weken zou je al een stevigere buik, benen, billen en armen moeten merken.

- Variatie is nodig om het boeiend te houden, zorg ervoor dat seks geen routine wordt. Je moet creatief blijven om saaiheid te voorkomen.

- Let op wat je eet en probeer ook buien de slaapkamer in vorm te blijven. Na je work-out is het belangrijk dat je je spieren de tijd geeft om af te koelen. Daarom kun je best altijd samen douchen na jullie ‘sexercise’.

Lees ook:Sexercise, jawel: de combi van seks & sport
Lees ook:Do the sexercise, 2, 3, 4!
Lees ook:Van gourmetseks word je sneller zwanger
Lees ook:29 is de beste en 45 de slechtste leeftijd voor de seks
Lees ook:Yoga voor nóg lekkerder seks

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Slank worden met sexercise in een wip

  1. Pingback: Stop met calorieën tellen, ga op orgasme – dieet ! | Seks

  2. Pingback: Met seks ‘op z’n hondjes’ verbrand je veel calorieën, maar doe de ‘Italiaanse Kroonluchter’ ook eens! | Seks

  3. Pingback: Dikke mensen hebben lager libido en komen minder vaak klaar | Seks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>