‘Laten we eerlijk zijn: iedereen kijkt tegenwoordig porno’

diesel_spring2010_sg19Doorgaans plaatsen luxemerken hun advertenties in glossy’s en gewone merken in magazines, maar het Italiaanse merk DIESEL gaat een andere weg bewandelen.

Zij gaan namelijk hun marketing ook bedrijven via sites als Pornhub en Youporn, want iedereen kijkt tegenwoordig porno en daar kunnen we dan maar beter eerlijk over zijn……

Aldus artistiek directeur Nicola Formichetti, Pornhub staat op nummer 64 in de lijst van meest bekeken (gratis) websites ter wereld en YouPorn op 174.

“We gaan ook door met adverteren in magazines omdat die belangrijk zijn, maar we moeten wel durven zien waar mensen tegenwoordig het vaakst vertoeven,” vertelt Formichetti. “Dat is steeds vaker de digitale media in plaats van de papieren. Het is tijd dat de advertentiemarkt zich daar ook aan aanpast.”

Daarnaast gaat Diesel ook adverteren met ondergoedcampagnes op de datingapps Tinder en Grindr, waar sowieso al interesse vanuit de modewereld voor is. Zo was de meest recente show van de Britse ontwerper J.W. Anderson begin deze week nog live te bewonderen op Grindr, de datingapp voor homo’s.

Lees ook:Sex- & dating-apps: niet zonder gevaar
Lees ook:Mei is masturbatiemaand; Bevrijdingsdag rukdag bij uitstek
Lees ook:YouPorn, bedacht door Jurriaan Oerlemans en trawanten, nu voor miljoenen verkocht
Lees ook:YouPorn is YouTube van de seks
Lees ook:Wat zoeken vrouwen in porno?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>