Maakt Froukje de Both nou reclame of antireclame voor vreemdgaan?

VictoriaMilan IIOp dit moment zijn er weer veel reclame-boodschappen van Victoria Milan te horen op de radio. Dat valt niet altijd in goede aarde.

Neem nou Froukje de Both. Zij stuurde deze week de volgende tweet de wereld in: “Die reclame van Victoria Milan (die ‘vreemdgaan’site) zou toch eigenlijk geweigerd moeten worden door radiostations? Lekker integer..”

Dezelfde Froukje kwam vorig jaar in het nieuws, omdat zij haar tot in de puntjes reeds geregelde huwelijk afzegde, mdat ze een relatie was aangegaan op de werkvloer met collega Niek ter Bruggen……..

Nou ontkent Froukje natuurlijk in alle toonaarden dat ze de ‘koninklijke weg’ heeft bewandeld en het de vader van haar kind vertelde, voor ze met haar huidige lover tussen de lakens ging.

Maar daar waren wij niet bij en wanneer iemand van de ene in de andere relatie stapt, doet dat bij veel mensen toch vaak de wenkbrauwen fronzen. Ik zou zo zeggen: ‘Froukje, blijf in de luwte met dit soort uitspraken, want je roept het zelf over je af!’

En negatieve reclame is ook reclame, want aandacht. Daar weten makers van iriritante schreeuwcommercials alles van.

Lees ook:Niels & Froukje worden onder handen genomen in een SM – kelder
Lees ook:Onze perfecte minna(a)r(es) is spannend, creatief en riekt nergens
Lees ook:3/4 vrouwen met affaire wil met kerst ook seks met minnaar
Lees ook:Mannen kunnen hun geile vrouwen niet meer bijhouden
Lees ook:Blunder Top Tien van Vreemdgaande mannen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>