Modemerk geeft ‘modellen’ schaamhaar

Het Amerikaanse modemerk American Apparel nam geen fotomodellen aan voor haar nieuwste campagne, maar gebruikte getekende vrouwen met veel schaamhaar.

Vreemd genoeg wordt hiermee reclame gemaakt voor leggings, beenwarmers en sokken……………

Dov Charney, oprichter en directeur van American Apparel, staat bekend om zijn zeer controversiële kijk.

Dit keer wilde hij het schaamhaar van de vrouw terug op de plek waar het hoort en schetste hij naakte en halfnaakte modellen met een flinke toef. Stukken goedkoper dan dure modellen inhuren.

In ieder geval trekt het de aandacht. Het is niet de eerste keer dat het merk schaamhaar laat zien in advertenties.

In 2008 trok de advertentie van de ongeschoren seksster Sasha Grey veel aandacht. Ook had het merk eerder een samenwerking met pornoactrice Charlotte Stokely.

Laat het mes dus maar links liggen. Het is heel avant-garde om je schaamhaar weer welig te laten tieren.

Lees ook:Blote borsten en okselhaar om modemerk te redden
Lees ook:Schaamharige campagne van American Apparel
Lees ook:En anders neem je toch een schaamhaar-pruikje
Lees ook:American Apparel zet volle bossen schaamhaar in de etalage
Lees ook:Lingeriemerk zoekt mooiste billen ter wereld

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>