Ook aangeklede porno mag niet bij de Superbowl

Een ouder echtpaar zit op een bankje in Central Park New York.

Ze staren naar de natuur voor hen en hebben allebei zo hun wensgedachten en glimlachen mekaar betekenisvol toe.

Reclame voor een erectiepil? Nee voor een pornozender!

De site Pornhub.com had naar eigen zeggen een keurige reclameboodschap opgenomen. Hun logo verschijnt pas aan het einde van de spot.

Pornhub wilde de commercial aanstaande zondag uitzenden tijdens de Superbowl, de finale van het Amerikaanse footballseizoen. Tientallen miljoenen Amerikanen zitten die dag aan de buis gekluisterd en dus was een reclame op die dag een goede investering, dacht het bedrijf.

Volgens Adult Video Network wil CBS het filmpje toch niet uitzenden, omdat de inhoud gerelateerd is aan pornografie. Corey Price van Pornhub vindt het belachelijk.

Hij zegt dat zijn commercial minder aanstootgevend is dan veel reclame-uitingen die tijdens de wedstrijd worden uitgezonden of optredens die in de pauzes worden gehouden.

Het bedrijf heeft het filmpje nu online gezet en laat de kijker stemmen over het spotje: gaat het te ver of moet het gewoon uitgezonden worden? Tot nu toe vindt bijna 80% dat onderstaande spot gewoon kan.

Lees ook:Vega sex-commercial te schokkend?
Lees ook:Commercial Beyoncé veel te heet voor vroeg op de avond
Lees ook:Keira Knightley is ‘too hot’ voor ‘s avonds voor tienen
Lees ook:Italianen boos over Parmezaanse porno-kaas
Lees ook:Grote borsten commercial geweerd

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>