Vrouwen vormen de doelgroep van nieuwe sexshops

ClDLogoEigenlijk is het laatste woord in de aanhef verkeerd. Want bij het woord sexshop denken we toch nog meteen aan schimmige winkeltjes in achterafstraatjes, waar vieze mannen hun spullen halen.

Het heet nu een erotiekwinkel en het succes van ’Vijftig tinten grijs’ is misschien wel het beste wat het concern van Christine le Duc kon overkomen.

Sinds het succes van de softpornoverhalen zijn de handboeien, blinddoeken en vaginale balletjes niet aan te slepen.

Hun nieuwe logo: een zwart masker, werd vandaag met de nieuwe huisstijl gepresenteerd in de Hilversumse vestiging van Christine le Duc (zie illustratie), de eerste van de 31 filialen die verbouwd is.

Vrouwen zijn de nieuwe doelgroep van Christine le Duc en die benader je anders dan mannen. Zachter, warmer en vriendelijker. Met champagnekleurige muren, veel zwart en een kroonluchter in de paskamer kiest het concern voor een luxe, warme uitstraling. In de loop van volgend jaar moeten alle winkels omgebouwd zijn.

De nieuwe slogan van de erotiekketen ’Live your fantasy’, is dan ook een verwijzing naar ‘Fifty Shades of Grey’.

CRISTINE_LE_DUC_127499217

Lees ook:Brabantse cursus ‘pijpen en aftrekken’ vanwege succes landelijk uitgebreid
Lees ook:Pensionado’s dromen van vreemdgaan met permissie
Lees ook:Kunstenares wil schaamte van vrouwen over masturberen wegsmeren
Lees ook:Het einde van de muffige naar sperma stinkende sexshops in achteraf-straatjes
Lees ook:Masturbatie-masterclass: ook Vlaamse vrouwen leren kneepjes van het aftrek-vak

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>