Sexting is hot en happening

Calvin-Klein-sexting-campagne-3De nieuwe campagne de spijkerbroekencollectie van Calvin Klein heeft het thema ‘sexting’.

Het naar elkaar zenden van erotisch getinte foto’s of berichtjes is anno 2015 een soort van voorspel geworden.

En na eerdere berichten dat dit schadelijk zou zijn, bewijst onderzoek nu dat het ook positief werkt….

“Sexting is een inmiddels wijdverbreid fenomeen dat seksueel volwassenen gebruiken om uiteenlopende redenen, schrijfven onderzoeksters Emily Stasko van de Drexel University, en Pamela A. Geller van de Women’s Health Psychology Lab at Drexel.

Voor hun onderzoek werden 870 heteroseksuele mensen ondervraagd in de leeftijd van 18 t/m 82 jaar. 82% had in het afgelopen jaar weleens aan sexting gedaan. De meeste van die berichten werden van thuis uit verstuurd, maar zo’n 24% gaf aan al eens erotische berichten verzonden te hebben vanaf het werk.

Bij prille relaties zou sexting overigens aan te raden zijn, omdat het een goede invloed heeft op de sekuele bevrediging. In langere relaties werd geen effect gevonden.

Wellicht ten overvloede, maar belangrijk is wel dat je weet wat je verstuurt, daar te bloot en te onthullend beeldmateriaal in verkeerde handen tegen je gebruikt kan worden, de zogenaamde wraakporno.

Lees ook:Sexting is geen safe ding!
Lees ook:‘Seks is naakt, veel, hard en luid’
Lees ook:Seks op later leeftijd: vooral vrouwen plukken er de vruchten van!
Lees ook:Vaginale douches zijn schadelijk
Lees ook:Een seks-chat met een minderjarige eindigt in de cel

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>